dimarts, 8 de juny del 2010

I EL QUADRE GEGANT DE MIRÓ ESTÀ CASI ACABANT-SE


JA QUEDA MOLT POQUET PER ACABAR LA NOSTRA GRAN OBRA D'ART. AVUI HEM DECORAT EL CONTORNO DEL QUADRE I HO HEM FET EN SORRA. ERIC NO DEIXA DE PREGUNTAR PEL PARDALET, I NO HA QUEDAT UN ALTRA QUE FER-HO AVUI TAMBÉ. EL PARDALET, COM ES EVIDENT HO HEM FET EN PLOMES DE COLORS, I COSETES QUE BRILLEN MOLT (COM DIU NÚRIA). ACI TENIU EL TREBALL D'AVUI. ESPEREM QUE VOS AGRADE.








DECOREM EL CONTORNO DEL QUADRE:















DECOREM EL PARDALET:

ELS XIQUETS AVALUEN EL PROJECTE DELS LLEONS

ARA TOCA ALS XIQUETS AVALUAR SI EL PROJECTE ELS HA AGRADAT O NO.
I COM L'AVALUEN?
ANEM A JUGAR AMB LA FILOSOFIA, ANEM A JUGAR A PENSAR.
I COM ES JUGA A PENSAR???????
ES MOLT FÀCIL, ES TRACTA DE QUE ELS XIQUETS APREGAN A PENSAR PER SI MATEIXOS, I QUE MES FÀCIL PER APRENDRE QUE PENSAR SOBRE ALGO QUE ELLS JA CONEIXEN.
EL QUE ANEM A FER ES JUGAR AMB DOS FOTOS DE LLEONS.


EN UNA PRIMERA FOTO TENIM A UNA PARELLA DE CADELLS JUGANT.
ELS XIQUETS DIUEN QUE ESTAN JUGANT I PER TANT PENSEN QUE S'HO ESTAN PASANT SUPERREQUETEBÉ.






EN L'ALTRA FOTO APAREIX UN LLEO AMB LA BOCA MOLT OBERTA, ALGUNS PENSEN QUE EL LLEO ESTA DORMINT, PERO PENSANT I PENSANT AL FINAL DESCOBRIM QUE ES POT BADALLAR QUAN ESTEM CANSATS PERO TAMBÉ QUAN ESTEM ABORRITS.





EL QUE ANEM A FER ES EL SEGÜENT, CADA XIQUET HA DE DIR COM S'HA TROBAT QUAN HEM ESTUDIAT EL PROJECTE, SI S'HA DIVERTIT COM ELS CADELLS O PEL CONTRARI S'HA AVORRIT.

EL RESULTAT EL TENIU AL DOSSIER DEL PROJECTE QUE DINS DE POQUET ARRIBARA A LES VOSTRES CASES.

EL TREBALL D'AQUESTA SETMANA PER RACONS

AQUESTA SETMANA TENIM QUATRE NOUS RACONS:

- RACÓ DE LLESTRES: ESTEM FENT LA PORTADA DEL LLIBRE DEL NOM.










- RACÓ DE PLÀSTICA: ESTEM FENT ELS ULLS PER LA CARETA DEL LLEÓ.










- RACÓ DE PLÀSTICA: ESTEM PINTANT LA PORTADA DEL LLEÓ I APEGANT LLANA.









- RACÓ DE JOC: HAN TORNAT A DECIDIR QUE VOLIEN JUGAR A LA CUINA.










DURANT TOTA LA SETMANA TOTS ELS XIQUETS PASARAN PELS DIFERENTS RACONS PER FER LES ACTIVITATS.

EDUCAR

EDUCAR ES LO MISMO QUE PONER MOTOR A UNA BARCA....
HAY QUE MEDIR
HAY QUE PESAR
HAY QUE EQUILIBRAR
Y PONER TODO EN MARCHA
(GABRIEL CELAYA)