dimarts, 11 de gener del 2011

COM ES LA LLUNA? LA SEVA FORMA I EL SEU COLOR

I ACÍ TENIU LA FITXA QUE HEM FET DESPRÉS D'ESTUDIAR LA FORMA I COLOR DE LA LLUNA.

DE QUÈ COLOR ES LA LLUNA?

ROMEU ENS DIU QUE ES DE COLOR GROC, UNS ALTRES BLANCA I LA RESTA GRIS. AIXI QUE ANEM A MIRAR PRIMER LA INFORMACIÓ QUE ELS XIQUETS HAN PORTAT AL VOLTANT DE LA LLUNA, QUE SEGUR QUE TROBAREM MOLTA INFORMACIÓ I FOTOS DEL COLOR.
VEIEM QUE LA LLUNA ES DE COLOR GRIS, DONCS ANEM A PINTAR-LA DE COLOR GRIS, PERO TENIM UN ALTRE PROBLEMA QUE NO TENIM EL COLOR GRIS, COM PODEM FER EL GRIS?. ELS XIQUETS VAN DIENT LES POSSIBILITATS DIUEN QUE BARREJANT EN BLAU, O ENS UNS ALTRES COLORS. TENIM QUE CLAR QUE UNA BARREJA S'HA DE FER A PARTIR DE DOS COLORS I PREGUNTE ALS XIQUETS QUIN ES EL COLOR MES FOSC DE TOTS I QUIN ES EL MES CLARET DE TOTS.
ELS XIQUETS DIUEN QUE EL MES FOSC ES EL NEGRE I EL MÉS CLARET EL BLANC, ALESHORES ANEM A PROVAR A BARREJAR EL NEGRE I EL BLANC, PERO COM???
SAUL DIU QUE EN PINZELL, PERO JO NO TINC GANES DE PINTAR AVUI EN PINZELL I ALEX SUGEREIX PINTAR EN RODET, PERO ES QUE TAMPOC TINC GANES DE PINTAR EN RODET, I SI HO FEM EN LES MANS? 
AIXO AGRADA A TOTS, PER TANT EL QUE FAREM SERA PINTAR-NOS UNA MÀ EN COLOR NEGRE I L'ALTRA EN COLOR BLANC, ES UNTAREM LES MANS I A VORE SI TENIM SORT I ENS SURT EL GRIS.


NATXO, ANDREA, SAUL I LA LLUNA

NATXO, SAUL I ANDREA ENS HAN PORTAT INFORMACIÓ AL VOLTANT DE LA LLUNA.
NATXO I ANDREA HAN COINCIDIT EN EL CALENDARI LUNAR, I ARA SABEM DIA PER DIA QUINA LLUNA TENIM AL CEL. AQUEST CALENDARI LI HEM PENJAT A LA ASSAMBLEA I A PARTIR D'ARA A L'IGUAL QUE FEM EL CALENDARI DE LA SETMANA MIRAREM TAMBÉ EL CALENDARI LUNAR.
SAUL ENS HA PORTAT INFORMACIÓ DE LA LLUNA I MOLTES ENDEVINALLES QUE ANIREM TREBALLANT A POC A POC.
MOLTES GRÀCIES PER LA INFORMACIÓ PORTADA.

ESTEM ARREGLANT EL NOSTRE QUADRE DE MIRÓ

COM JA SABEU EL NOSTRE QUADRE DE MIRÓ DEL CURS PASSAT VA SER MENJAT PER UNA RATETA.
AVUI DE VESPRADA ENS HEM PREPARAT PER ARREGLAR-HO.
POQUET A POQUET ANIREM ACABANT-LO PER PODER PENJAR-LO A L'ESCOLA I TOTS PODEM GAUDIR D'ELL.







EDUCAR

EDUCAR ES LO MISMO QUE PONER MOTOR A UNA BARCA....
HAY QUE MEDIR
HAY QUE PESAR
HAY QUE EQUILIBRAR
Y PONER TODO EN MARCHA
(GABRIEL CELAYA)